International School of Madrid

"Respect, Loyalty, Friendship. Our aim is to help each and every one of our pupils to achieve his or her very best"

We are a family school in the heart of Madrid, and since 1971 have been offering a quality British education to children from all over the world. We are known for our child-centred approach, happy atmosphere and high standards of academic achievement. We are incredibly proud of the success that our pupils achieve academically (regularly receiving more Outstanding Cambridge Learner Awards than other centres in Spain), but also in sports and arts. Enrolment is open throughout the year. Visit us!

Departamento de Necesidades Educativas compuesto por 2 psicólogas, 1 logopeda, y profesorado auxiliar

Utilizamos Google Classroom. Cada alumno tiene su correo y además los profesores tienen sus clases virtuales en las que cuelgan el trabajo realizado, a realizar, los deberes, y si es necesario por confinamiento o fuerzas de causa mayor, se realizan las clases online a partir de 6º de Primaria.

En 4º y 5º de Educación Primaria cada alumno tiene su propio dispositivo proporcionado por el colegio. Además hay disponibles tablets que los profesores reservan previamente para su uso en clase.

Oxford Owl, Active Learn, Tapestry, Class Dojo, etc…

Primaria / Secundaria / Infantil / Bachillerato

C/ Cuesta del Sagrado Corazón 2, 28016